Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар належної якості - це товар без дефектів, який з певних причин не підійшов Клієнту (при оформленні замовлення була неправильно вказана модель або товар не задовольнив клієнта за формою, габаритами, кольором або іншими характеристиками і не може бути використаний за призначенням). Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У випадку, якщо товар належної якості піддавався додатковому термічному обробленню, свердлінню або іншим механічним впливам, обмін або повернення не здійснюються. Товаром неналежної якості – вважається неякісний товар із заводським дефектом, браком або деформацією. У разі отримання клієнтом товару неналежної якості здійснюється обмін за рахунок компанії або повернення коштів у повному обсязі. Порядок повернення та обміну товарів належної якості: Якщо клієнт не влаштував товар належної якості, він може оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання написавши нам на емайл: termolandkh@gmail.com. У зверненні необхідно описати причину та вказати, чого саме Ви бажаєте – повернути гроші, або обміняти товар. Порядок обміну товару належної якості: Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки. Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості: У разі отримання клієнтом товару неналежної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, написавши нам на eмайл: termolandkh@gmail.com. У зверненні слід описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості. Також необхідно вказати, чого саме Ви бажаєте повернути гроші, або обміняти товар. Де можна зробити процедуру обміну/повернення? Процедуру оформлення Обміну або Повернення товару можна провести онлайн, написавши на termolandkh@gmail.com
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.